דף הבית » חומרי גלם לעסקים » כל המידע על: חומרי גלם לתעשיית הנעליים

כל המידע על: חומרי גלם לתעשיית הנעליים

ורד חומרי גלם לתעשיית נעליים

נעליים הן חלק חשוב במלתחה של אדם. ניתן להשתמש בהם כדי להראות אישיות ואף ללבוש אותם כסוג של אמירה אופנתית. נעליים מגיעות במגוון רחב של סגנונות, צבעים וגדלים.

בתור אחד מהפריטים הנלבשים ביותר בעולם, נעליים קיימות כבר מאות שנים. רוב האנשים עונדים אותם על הרגליים, אבל יש אנשים שעונדים אותם גם על חלקים אחרים בגוף שלהם כמו הידיים או השרשראות כדי להראות את עיצוב הנעל.

נעליים עשויות מעור, גומי, פלסטיק, מתכת, בד או חומרים אחרים המעוצבים כך שיתאימו לכף הרגל. בדרך כלל הם מהודקים על ידי שרוכים, רצועות או אבזמים. לנעליים מסוימות יש לוחית מתכת מגן על הבוהן הנקראת כובע אצבע להגנה מפני בלאי מהליכה על משטחים קשים כמו בטון.

ישנם סוגים רבים ושונים של נעליים למטרות רבות ושונות, כולל נעליים רשמיות, סנדלים וכפכפים ללבוש יומיומי; נעלי טניס ונעלי ריצה לספורט; מגפיים למזג אוויר קר יותר; נעלי הליכה לשטח קשה; נעלי לבוש כולל משאבות ונעלי בית; מגפי בוקרים וסוגים אחרים של מגפיים מערביים באמריקה.

חומרי גלם הם המרכיבים הבסיסיים המשמשים לייצור סחורות. תעשיית הנעליים אינה שונה. ניתן לחלק את החומרים הללו לשתי קטגוריות: אלו המשמשים לייצור המעטפת החיצונית של הנעל ואלו המספקים את הבטנה הפנימית. המעטפת החיצונית של הנעל עשויה מעור, בד, גומי, פלסטיק או מתכת. הבטנה הפנימית עשויה בדרך כלל מכותנה, צמר או סיבים סינתטיים כגון פוליאסטר או ניילון.

איך מייצרים נעליים?

נעליים הן חלק חשוב בחיינו. אנחנו לובשים אותם לעבודה, למכולת, ואפילו כשאנחנו יוצאים לטייל בפארק. הם עוזרים לנו להגיע מנקודה א’ לנקודה ב’ ומגנים על הרגליים שלנו מפני פגעי מזג האוויר.

ישנם סוגים רבים ושונים של נעליים, מנעלי לבוש ועד נעלי ריצה, שניתן לנעול במסגרות שונות ולמטרות שונות. ניתן לייצר נעליים ממגוון חומרים כגון עור, גומי או קנבס. לנעליים מסוימות יש שרוכים בעוד שלאחרות יש רצועות סקוטש או החלקה. עם זאת, נעליים עלולות לגרום לבעיות גם על ידי נעילתן יותר מדי זמן, או אם הן בנויות בצורה גרועה.

נעליים מיוצרות בתהליך מורכב מאוד וגוזל זמן. השלב הראשון הוא חיתוך העור לצורת הנעל. השלב הבא הוא לתפור את החלק העליון לסוליה במכונה. לאחר מכן, אנו משתמשים במכונה כדי לחתוך חורים לשרוכים, עיניים וחלקים אחרים של הנעל. לאחר מכן, אנו משתמשים במכונות כדי לנקב חורים נוספים עבור עיניים ושרוכים, כמו גם לחבר סוליות ועקבים. לבסוף, הכנסנו כל מיני גימור כמו הצמדת שרוכי נעליים או הוספת סוליות גומי.

השלב האחרון לפני המשלוח הוא בקרת איכות שמבטיחה שהנעליים נקיות מפגמים ועומדות בתקני בטיחות.

באילו כלים משתמשים לייצור נעליים?

• Tack Hammer: פטיש ארוך ראש עם ראש פגיעה מדויק.

• מעמד סופי: לתמיכה בפלסטיק האחרון.

• צבת עמידה: אלו הם הצבת המשמשת במהלך ההליך.

• צבתות לייצור נעליים: משמשות להסרת ציפורניים.

• מספריים מעור חתוך: מספריים או להבים לחיתוך עור.

• מרצעים לגרד: כלים ליצירת נקודות ופירסינג.

• אזמל חוטיני תלת שיניים: כלי לחיתוך נוסף.

• מרצע תפירה: משמש לתפירת רכיבי נעליים.

• מחטים של גלובר: מחט ארוכה וכבדה עבור

עור: עובי 1/8 אינץ’

ציפורניים: 2

חוט ניילון: 3/8 אינץ’, חייב להיות חוט קלוע בשעווה

חוט קלוע בשעווה: חוט תפירה

מספריים: לחתוך את החוט

כדי להדק את העור לפלסטיק האחרון, השתמש במסמרי מתכת. אחרון נעל: חתיכת עץ או פלסטיק מוצקה בצורת רגל

תפירת עור.

• דבק: להצמדת רכיבי נעליים.

• עור סולינג שזוף: עור המשמש לייצור נעל.

• חוט קלוע בשעווה: חוט תפירה.

מספריים: לחתוך את החוט

כדי להדק את העור לפלסטיק האחרון, השתמש במסמרי מתכת. ס

מעדר אחרון: חתיכת עץ או פלסטיק מוצקה בצורת רגל.

 

דילוג לתוכן