דף הבית » חומרי גלם לעסקים » כל מה שאתה צריך לדעת על: Air Force 1 Nike Raw Materials

כל מה שאתה צריך לדעת על: Air Force 1 Nike Raw Materials

אייר פורס 1 נייק חומרי גלם

Nike, Inc. היא תאגיד רב לאומי אמריקאי העוסק בעיצוב וייצור של נעליים, ביגוד וציוד.

נייקי נוסדה על ידי ביל באוורמן ופיל נייט ב-25 בינואר 1964. מטה החברה נמצא בבוורטון, אורגון. נייקי מוכרת את מוצריה למגוון רחב של חנויות קמעונאיות כגון חנויות נייקי פקטורי, חנויות כלבו וקמעונאים של מוצרי ספורט. נייקי זכתה להכרה בזכות החדשנות והיצירתיות שלה עם הצגת סדרת ה-Air Max הייחודית שלה ב-1987.

Air Force 1 היא נעל שעוצבה על ידי נייקי בשנת 1982. הנעל תוכננה עבור שחקני כדורסל, אך כעת היא הפכה לפופולרית כנעל ללבוש רחוב.

הנעל של Air Force 1 קיימת כבר למעלה מ-30 שנה והיא עברה שינויים רבים ושונים. השינוי הראשון שהגיע לאיר פורס 1 היה הוספת Nike Air בשנת 1987. זה עזר להפוך את הנעליים לקלות יותר, נוחות יותר ועמידות יותר. בשנת 2000 העיצוב של האייר פורס 1 השתנה שוב עם תוספת לשונית עקב ו-swoosh מוגדל בצד הנעל. ואז בשנת 2006, נייקי לקחה חלק מהריפודים שלה כדי להפחית במשקל ולהגביר את הגמישות; זה גם הקל על ספורטאים לרוץ מהר יותר כשהם לובשים אותם. בשנת 2008, נייקי הציגה צבע חדש בשם “Varsity Red” שעדיין זמין כיום.

הנעל ידועה בפשטות, עמידות ועיצוב נצחי. ה-Nike Air Force 1 מורכב מחומרים שונים כמו עור, ניילון, גומי ושעם. העור הלבן על לוחות הצד נקרא “זמש” בעוד שאר הנעל מורכבת מ”טקסטיל”. סוליית הנעל מורכבת מגומי ושעם המעניקים לה קפיצה יפה ומעניקים עמידות.

מאיפה נייקי משיגה חומרי גלם?

את הצלחתה של נייקי אפשר לייחס ליכולתה להסתגל לשינויים בשוק. נייקי החלה את דרכה כמפיצה של יצרנית הנעליים היפנית Onitsuka Tiger במהלך שנות ה-60. הם עברו לייצור נעליים משלהם לאחר שהבינו שיש הזדמנות בשוק האמריקאי לנעלי ריצה. מאז צמחה נייקי לאחת החברות הגדולות בעולם עם הכנסות העולה על 30 מיליארד דולר בשנה.

נייקי שואבת חומרי גלם מכל העולם. יש להם חוזים עם חברות שונות לספק להם גומי לסוליות הנעליים, צמר לבגדים, כותנה לחולצות הטריקו והג’ינס, ועור לחלק מהמוצרים שלהם. נייקי מסתמכת במידה רבה על שרשרת האספקה ​​שלה כדי להבטיח שהיא מסוגלת לספק את מוצריה בזמן וחסכוני.

נייקי שואבת חומרים מכל רחבי העולם. הספקים של נייקי ממוקמים במדינות כמו סין, הודו, וייטנאם, אינדונזיה וטייוואן.

באילו חומרים טבעיים משתמשת נייקי?

נייקי, חברת ההנעלה, ההלבשה והציוד העולמית, מחויבת לקיימות בעיצוב ובייצור שלה. נייקי שמה לה למטרה להשיג אפס בזבוז בכל מתקני הייצור שבבעלות נייקי עד 2020.

נייקי נקטה בגישה הוליסטית לקיימות בכך שהיא מנסה להפחית את ההשפעות הסביבתיות על פני כל מחזור החיים של מוצריה. הם גם מתמקדים בצמצום ההשפעות הסביבתיות מהפעילות ומשרשרת האספקה ​​שלהם על ידי הטמעת פתרונות חדשניים שיעזרו ליצור כוכב לכת בריא יותר.

נייקי משתמשת בחומרים בני קיימא כגון פוליאסטר ממוחזר, כותנה אורגנית, צמר וקנבוס. נייקי משתמשת גם בגומי טבעי מעץ Hevea שניתן לטפח מבלי לפגוע בסביבה.

 

דילוג לתוכן