דף הבית » חומרי גלם לעסקים » אריזות חומר גלם: טיפים חשובים ומקוריים

אריזות חומר גלם: טיפים חשובים ומקוריים

אריז חומרי גלם

אריזה היא תהליך של הכנת סחורה להובלה, אחסון, מכירה ושימוש. חבילות מספקות מספר פונקציות חשובות: הן מגינות על התכולה מפני נזק במהלך הטיפול וההובלה; הם מספקים מידע על מה שיש בתוך החבילה; הם מאפשרים לערום מוצרים מבלי להינזק; לעתים קרובות הם נושאים תוויות או מידע אחר על המוצר.

אריזה עשויה להיות עשויה מקרטון, לוח גלי, סרט פלסטיק, רדיד מתכת (אלומיניום או פח), בקבוקי זכוכית וצנצנות, קופסאות קרטון עם חלון פלסטיק בכל צד המכונה קופסת צדפה (או צדפה), או חומרים אחרים .

אריזות הן חלק חשוב בשיווק מכיוון שיש להן תפקיד מכריע בהבטחת שהצרכנים מודעים למוצרים ומסוגלים למצוא אותם בקלות בחנויות. זה גם מספק הגנה למוצרים מפני לכלוך, אבק ולחות במהלך המשלוח.

תעשיית האריזות התפתחה עם הזמן כדי לעמוד בקצב הדרישות והצרכים של הצרכנים. היא גם ראתה עלייה בגודלה מ-400 מיליארד דולר ל-1 טריליון דולר תוך 15 שנים בלבד.

מהם 4 סוגי האריזות?

אריזה היא מרכיב מרכזי בתמהיל השיווק. האריזה חייבת להיות אטרקטיבית ופונקציונלית. היא חייבת גם לתת הבטחה לאיכות וערך עבור הלקוח. ניתן להשתמש באריזה ליצירת זהות מותגית, כדי להבדיל בין מוצרים מהמתחרים, או סתם כדי להפוך מוצרים לאטרקטיביים יותר. אריזה היא גם מרכיב מכריע במשיכת לקוחות חדשים על ידי הפיכתם למודעות של המוצר במדפי החנויות.

מהם 4 סוגי האריזות?

1. אריזה פשוטה- אריזה מסוג זה אינה אטרקטיבית במיוחד כי אין לה תכונות מיוחדות, אך היא עדיין קלה לשימוש ולא יקרה.

2. אריזה רשמית- סוג זה של אריזה אטרקטיבי יותר מכיוון שיש לה עיצוב יפה וניתן להשתמש בה לאירועים מיוחדים כמו חתונות, ימי הולדת וימי נישואין.

3. אריזה לא רשמית- סוג זה של אריזה הוא יותר סתמי וניתן להשתמש בו למוצרים יומיומיים כמו דגני בוקר או מרק.

4. אריזות פרימיום- אריזה מסוג זה היא היוקרתית ביותר מכיוון שיש לה הרבה תכונות הבולטות משאר סוגי האריזות כמו עיצוב יקר למראה או צורה מותאמת אישית שגורמת למוצר להיראות טוב יותר מאחרים. חנות .לסוג זה של אריזה יש מאפיינים שמבליטים אותה משאר סוגי האריזות, כמו עיצוב יקר למראה או צורה מותאמת אישית שגורמת למוצר להיראות טוב יותר מאחרים בחנות.

איך עושים אריזה

אריזה היא תהליך של עיצוב וייצור מיכל שמכיל פריט, כמו חומר מזון. אריזה עשויה להתייחס למיכל (חבילה) או לתהליך של עיצוב, מילוי, איטום ותיוג של מיכל זה. אריזה חשובה כי היא הפכה לאחת הדרכים החסכוניות ביותר לקדם מוצרים. זה יכול לשמש גם כדרך לספק הוראות שימוש או מידע אחר על המוצר שבתוכו. אריזות יכולות לשמש גם כסוג של פרסום, כאשר חברות מוציאות מיליונים על עיצוב וייצור אריזות מדי שנה. עיצוב האריזה נוצר בדרך כלל על ידי מעצב תעשייתי או משווק המתמחה בעיצוב חבילות. עיצוב האריזה צריך להתאים לתכולתה ולספק הגנה מפני נזקים במהלך ההפצה והאחסון. המטרה העיקרית של חבילה היא להגן על תכולתה מפני נזקים במהלך ההפצה והאחסון תוך שמירה על נראות על מדפי החנויות; אם זה לא יעשה את זה ביעילות אז זה לא ימכור טוב.

להלן סרטון לדוגמה על איך לעשות אריזה:

 

דילוג לתוכן