דף הבית » מדריך חומרי גלם כללי » כל המידע על: חומרי גלם לבולים

כל המידע על: חומרי גלם לבולים

חומרי גלם לחותמות

בולים הם סוג של חותמת דואר המשמשת להראות ששולמה דמי דואר עבור מאמר. ניתן לקנות ולמכור בולים, ולעתים קרובות הם נאספים על ידי אנשים.

חותמות הן אחת הדרכים הנפוצות ביותר לשלוח דואר. הם קיימים מאז סוף 1800, והם השתנו באופן משמעותי עם הזמן. הבולים הראשונים נקראו בולי “דואר” מכיוון שהם שימשו רק כאשר היה צורך לשלם את עלות הדואר על פריט שלא היה עליו מספיק דמי משלוח. כיום, בולים מגיעים בצורות ובגדלים שונים בהתאם למדינה בה אתה גר.

חותמות הן בדרך כלל פיסת נייר קטנה, מתכת או חומר אחר המחובר למעטפה. הם משמשים כדי להראות ששולמה דמי משלוח.

ישנם סוגים רבים ושונים של חותמות. לדוגמה, ישנם בולי הנצחה החוגגים אירוע או אדם מסוים. יש גם חותמות מודפסות מראש שניתן להשתמש בהן למספר מכתבים ללא צורך בקניית חותמות חדשות בכל פעם.

החותמות בהן אנו משתמשים כיום עשויות ממגוון חומרים לרבות גומי, נייר, עור וחומרים נוספים.

החומר המשמש לבולים מבוסס בעיקר על צרכי הלקוח. לדוגמה, אם אתה רוצה חותמת שניתן לעשות בה שימוש חוזר בקלות אז תשתמש בגומי או בנייר כי ניתן להחליף אותם בקלות בעת הצורך. אם אתה רוצה חותמת שתחזיק שנים אז תשתמש בעור או בחומר אחר כמו מתכת כי הם לא נשחקים בקלות וניתן לעשות בהם שימוש חוזר פעמים רבות.

חומרי הגלם כוללים גומי לטקס, עץ לקוביות ההרכבה, ריפוד עם גב דבק המונח בין הגומי לבלוק ותוויות בגב דבק.

באיזה דיו משתמשים עבור חותמות?

דיו הוא נוזל המשמש ליצירת רושם על נייר. הוא משמש בחותמות כדי ליצור רושם של עיצוב הבול על הנייר.

ניתן לייצר את הדיו ממגוון חומרים, כולל פיח, שמן, זפת פחם וצבעים אורגניים שונים. הסוג הנפוץ ביותר של דיו מיוצר עם בסיס מים ופיגמנט. דיו משמש עבור חותמות כדי להבטיח שהחותמת לא תימרח.

עבור הטבעה, דיו לצביעה נחשב “דיו סטנדרטי”. הם אולי האהובים והמשומשים ביותר. אלו הם רפידות הדיו שאתה רואה לעתים קרובות. ישנם כמה סוגים שונים של דיו לצביעה בקטגוריית דיו צבע כללי, כולל דיו צבעוני על בסיס מים, דיו לצביעה עמיד למים ודיו לצביעה מצוקה.

מה אני צריך כדי להתחיל להחתים?

כדי לשמור על החסר ממתכת במקומם, תזדקק לסרט הטבעה. עט סימון: צור את הסימנים שלך באמצעות עט טוש אמייל הטבעה כדי להבליט את העיצובים. יש צורך בבד ליטוש אם תחליט להשתמש בעט טוש כדי לשפר את העיצוב שלך כדי להסיר שאריות עט.

איזו הטבעת מתכת היא הטובה ביותר?

סגסוגות הנחושת הפופולריות ביותר הן ברונזה, פליז וכסף ניקל, שכולן עשויות להיות מעוצבות לתצורות שונות כדי לענות על הצרכים של יישומים מסוימים. בגלל יכולת ההסתגלות שלהם, נחושת וסגסוגותיה עלו לראש רשימת החומרים המשמשים להטבעת מתכת.

 

 

דילוג לתוכן