דף הבית » מדריך חומרי גלם כללי » מה אנשים אומרים על מחיר חומרי הגלם פיברגלס

מה אנשים אומרים על מחיר חומרי הגלם פיברגלס

פיברגלס חומרי גלם מחיר

פיברגלס הוא חומר מעשה ידי אדם העשוי מחוטים דקים של סיבי זכוכית. הוא הומצא לראשונה בשנות ה-30, ויש לו שימושים מעשיים רבים כיום.

פיברגלס משמש מכיוון שהוא קל משקל, חזק וזול. זה יכול להיות יצוק לכל צורה, מה שהופך אותו מושלם עבור מרכבי מכוניות או גוף סירה. פיברגלס משמש גם בתעשיית הבנייה לייצור לוחות בידוד, כמו גם לריפוי בריכות שחייה וצינורות.

פיברגלס הוא חומר העשוי מסיבי זכוכית, פוליאסטר או אפוקסי ושרף. הוא משמש בתעשיות רבות מכיוון שיש לו את היכולת להיות יצוק לצורות שונות.

ניתן להפוך את הפיברגלס ליריעות, מוטות וצינורות שיש להם מגוון יישומים בתעשיית הבנייה. פיברגלס יכול לשמש גם למטרות בידוד מכיוון שהוא לא מוליך חום טוב.

פיברגלס הוא חומר מעשה ידי אדם המשמש ביישומים כגון גוף סירה, מרכבי רכב ובידוד. פיברגלס עשוי משני סוגי חומרים: סיבי זכוכית ושרף.

עלות חומרי הגלם המשמשים לייצור פיברגלס משתנה בהתאם לסוג סיבי הזכוכית והשרף שבהם נעשה שימוש.

סיבי זכוכית מיוצרים על ידי המסת חול סיליקה לצורה נוזלית. לאחר מכן מסובבים את הנוזל לחוטים ארוכים שניתן לארוג יחד ליצירת בדים או מחצלות. חול סיליקה הוא משאב טבעי, ולכן עלות זו תשתנה בהתאם למקור ממנו. עלויות השרף תלויות בדרך כלל בסוג השרף המשמש לייצור מכיוון ששרפים שונים דורשים תהליכי ייצור וחומרי גלם שונים.

באיזו מדינה מייצרים הכי הרבה פיברגלס?

פיברגלס הוא סוג של פלסטיק מחוזק בסיבים (FRP) עם חוזק ועמידות של זכוכית מסורתית, אך עם משקל נמוך בהרבה. החומר משמש לעתים קרובות בתעשיית הבנייה לייצור מבנים עמידים וקלי משקל ובתעשיית הרכב כדי להפוך כלי רכב לקלים יותר מבלי לפגוע בבטיחות.

פיברגלס מיוצר באמצעות תהליך הנקרא pultrusion, הכולל משיכת זכוכית מותכת (או חומרים אחרים) לתוך סיבים דקים ארוכים אשר לאחר מכן מרובד יחד עם שרף ליצירת חומר מרוכב. כמו כן, ניתן להשתמש בחוטים קצוצים של פיברגלס כחיזוק בקירות בטון או טיח.

אין זה מפתיע שסין מייצרת הכי הרבה פיברגלס. לסין יש את הכלכלה הגדולה והצומחת ביותר בעולם. זה אומר שיש להם יותר ביקוש לפיברגלס והם מסוגלים לייצר אותו בנפח גבוה יותר.

למה משמש חומר פיברגלס?

פיברגלס הוא חומר העשוי מסיבי זכוכית. הוא משמש בתעשיות ומוצרים רבים ושונים.

הוא משמש גם בתעשיית הבנייה כדי לחזק מבנים, גשרים ומבנים אחרים. ניתן להשתמש בפיברגלס כדי להפוך סירות, מכוניות וכלי רכב אחרים לקלים יותר על ידי שימוש בו כתחליף לפלדה או אלומיניום.

פיברגלס יכול לשמש גם באלקטרוניקה בגלל תכונות הבידוד הגבוהות שלו. זה יכול להימצא במארז של כמה רכיבים חשמליים כמו מעגלים או כבלי חשמל כדי למנוע העברת חשמל ממקום אחד למשנהו.

פיברגלס משמש גם לציוד בטיחות כמו קסדות בגלל יכולתו לספוג פגיעות מנפילות או התנגשויות מבלי להיסדק או להישבר.

 

 

דילוג לתוכן