דף הבית » חומרי גלם למזון » כל מה שצריך לדעת על: חומרי גלם לעוגות

כל מה שצריך לדעת על: חומרי גלם לעוגות

חומרי גלם לעוגות

עוגות הן סוג של קינוח שמוגש בדרך כלל בחגיגות כמו ימי הולדת, חתונות ואירועים משמחים אחרים. הם טעימים ויש להם מגוון רחב של טעמים. הם גם לא קשים מדי להכנה.

לעתים קרובות הם מוקרח עם קרם חמאה או פונדנט ומעוטרים בציפוי או בשוליים מקטרים. החומרים לעוגה בהתאם לסוג העוגה שרוצים להכין. ניתן להכין עוגות ממגוון מרכיבים לרבות קמח חיטה, סוכר, ביצים, חלב, חמאה או שמן לקיצור, תמצית וניל לטעם ולעיתים אבקת אפייה לתוספת תפיחה. כל המרכיבים הללו מעורבבים יחד כדי ליצור את בלילת העוגה.

מהם הפריטים הדרושים לעוגה?

עוגות הן סוג של קינוח שמוגש לרוב במסיבות ובחגיגות אחרות. הם עשויים בדרך כלל עם סוכר, קמח, ביצים, חמאה, חלב או שמנת וחומר טעם כמו תמצית וניל. סוגי העוגות הנפוצים ביותר הם עוגת השכבות, עוגת העלים והקאפקייק.

עוגת שכבות נעשית על ידי ערימת שכבות של עוגת ספוג לחה עם קצפת או ציפוי קרם חמאה ביניהן. עוגת עלה נעשית על ידי מריחת שכבה דקה של בלילה על תבנית בישול ואז אפייתה בתנור עד שהיא מזהיבה. קאפקייקס הם עוגות קטנות שנאפו בכוסות או בתבניות מאפינס.

ניתן לסווג עוגה לפי צורתה (עגולה או מרובעת), המילוי שלה (ציפוי או ג’לי), הציפוי שבו היא מכוסה (שוקולד או גבינת שמנת), שכבת הציפוי בין שכבות העוגה (אין, שליש עד שני שליש מגובה העוגה), והציפוי שלה (פירות).

הציוד הדרוש להכנת עוגות אינו שונה כל כך מהציוד הדרוש לסוגי בישול אחרים. הצרכים הבסיסיים הם:

  1. קערות ערבוב
  2. מאזניים
  3. להקציף
  4. מיקסר ידני
  5. כוסות מדידה וכפית
  6. מסננת
  7. מערוך
  8. מחצלת אפייה מסיליקון
  9. מרית
  10. תבניות ותבניות אפייה

איך מכינים עוגה?

עוגות הן קינוח שניתן להגיש בכל אירוע. ממסיבות יום הולדת ועד חתונות, עוגות הן תמיד חלק מהחגיגה. עוגות עשויות בדרך כלל מקמח, סוכר, ביצים, חמאה ומרכיבים אחרים. ישנם סוגים רבים ושונים של עוגות שניתן להכין בהתאם לאירוע כגון עוגת גזר או עוגת קטיפה אדומה.

תהליך ההכנה לעוגה מתחיל במרכיבים. ניתן לבחור את החומרים לפי סוג העוגה שצריך להכין.

השלב הראשון בהכנת עוגה הוא הכנת המרכיבים. מרכיבי העוגה הנפוצים ביותר הם קמח, סוכר, אבקת אפייה, ביצים וחמאה. קמח הוא מרכיב מרכזי מכיוון שהוא מספק את המבנה לעוגה. זה בדרך כלל משולב עם נוזלים או ביצים כדי ליצור בלילה שאופה מאוחר יותר לעוגה.

את החומרים מערבבים יחד בקערה או במיקסר עד שהם יוצרים מרקם דמוי בצק. לאחר מכן מכניסים את הבצק לתנור ואופים למשך זמן מסוים ב-350 מעלות פרנהייט (176 מעלות צלזיוס). בסיום האפייה, העוגה חייבת להתקרר לפני ההגשה.

הנה כמה מהדברים שאתה צריך לעשות:

שלב 1: הכן תבניות אפייה

שלב 2: אפשר למרכיבים להגיע לטמפרטורת החדר

שלב 3: מחממים את התנור

שלב 4: מערבבים יחד את החומרים היבשים

שלב 5: מערבבים את החמאה והסוכר

שלב 6: הוסף ביצים אחת בכל פעם

שלב 7: הוספת מרכיבים יבשים ורטובים לסירוגין

שלב 8: יוצקים את הבלילה לתבניות ואופים

שלב 9: בדוק אם העוגה מוכנה

שלב 10: מצננים את שכבות העוגה

שלב 11: מרכיבים את העוגה

שלב 12: הוסף את השכבה הראשונה של הציפוי

שלב 13: להקפיא ולקשט

 

 

דילוג לתוכן