דף הבית » חומרי גלם לעסקים » חנות חומרי גלם לקונדיטוריה: טיפים חשובים ומקוריים

חנות חומרי גלם לקונדיטוריה: טיפים חשובים ומקוריים

חנות חומרי גלם לקונדיטוריה

חומרי גלם המאוחסנים לממתקים הם מרכיבים המשמשים להכנת מוצרי מזון כגון קינוחים, ממתקים ומוצרי מאפה. מרכיבים אלה משולבים לאחר מכן עם מרכיבים אחרים ליצירת מוצר סופי.

ממתקים הם מאכלים מתוקים או מלוחים שמכינים עם סוכר ומרכיבים אחרים כדי לטעום טוב יותר. חומרי הגלם המאוחסנים לממתקים הם סוכר, אבקת קקאו, קמח, חמאה ותמצית וניל.

בעיקרון, אם יש לך חנות, אתה צריך לאחסן את חומר הגלם עבור ממתקים כמו סוכר, אבקת קקאו, קמח, חמאה ותמצית וניל. בחנות צריך גם דבש או סירופ תירס.

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי גלם המאוחסנים עבור ממתקים וניתן לחלק אותם לשתי קטגוריות: יבש ונוזלי. חומרי גלם יבשים כוללים סוכרים, קמח, אגוזים, זרעים ואבקת קקאו בעוד חומרי גלם נוזליים כוללים חלב, שמנת, ביצים ותמצית וניל. חומרי גלם נוזליים משמשים לייצור מוצרי קונדיטוריה שוקולד. מרכיבים אלה מכינים קצפת, גלידה, רפרפת וסוגים אחרים של קינוחים. המרכיבים הנוזליים העיקריים המשמשים במוצרי שוקולד הם חלב, שמנת וביצים.

.מי מוכר ממתקים?

התשובה לשאלה זו היא די פשוטה. תעשיית הממתקים נשלטת על ידי כמה שחקנים מרכזיים שהם נסטלה, Mondelez International, Mars, Inc., וחברת Hershey Company.

נסטלה: נסטלה היא חברת המזון הגדולה בעולם ואחת היצרניות המובילות של מוצרי ממתקים. היא מייצרת חטיפי שוקולד ופריטים אחרים תחת המותגים שלה כמו Kit Kat, Smarties, Aero, Nescafé, Dolce Gusto ו-Purina Dog Chow.

Mondelez International: Mondelez International הוא תאגיד רב לאומי שבסיסו בארה”ב, המייצר עוגיות (Oreos), שוקולד (שביל החלב), מסטיק (Trident) וממתקים (Rolo).

Mars: Mars הוא תאגיד רב לאומי אמריקאי המתמחה בייצור חטיפי שוקולד וסוכריות אחרות כמו סניקרס או M&M’s.

חברת הרשי: חברת הרשי מייצרת סוגים רבים של שוקולדים כולל הרשי’ס

תעשיית הממתקים היא שוק עולמי של 300 מיליארד דולר שצומח בקצב שנתי של 4%. התעשייה מורכבת משלוש קטגוריות: שוקולד, ממתקי סוכר וממתקים ללא שוקולד.

תעשיית הממתקים מורכבת משלוש קטגוריות: שוקולד, ממתקי סוכר וממתקים ללא שוקולד.

איך קוראים לחנות קונדיטוריה?

המילה “קונדיטוריה” מגיעה מהמילה הצרפתית “קונפיסרי”, שפירושה “אוכל מתוק”.

ישנם סוגים רבים של קונדיטוריות ברחבי העולם. חלקם מוכרים רק שוקולד, בעוד אחרים מוכרים גלידות ומאפים. חנות קונדיטוריה היא חנות שבה אנשים יכולים לקנות ממתקים ופריטים אחרים בעלי טעם מתוק. הוא עשוי למכור גם גלידה, שוקולד וקינוחים אחרים. חנויות מסוימות מתמחות בסוגים מסוימים של ממתקים כמו שוקולד או ממתקים קשים.

בעשור האחרון לערך, הם החלו לגוון את המלאי שלהם כדי לכלול יותר מסתם ממתקים מסורתיים כמו חטיפי שוקולד ודובי גומי. כעת הם מציעים גלידה, פרוזן יוגורט, משקאות קפה, מאפים ועוד.

חנות הקונדיטוריה הראשונה נפתחה בלונדון בשנת 1760. היא נקראה “חנות הקונדיטוריה” ומכרה רק קומפיטים מצופים בסוכר (סוג של מתוק קשה).

 

דילוג לתוכן