דף הבית » חומרי גלם למזון » חומרי גלם לאפייה: המדריך המלא

חומרי גלם לאפייה: המדריך המלא

חומרי גלם לאפיה

אפייה היא תחביב פופולרי עבור אנשים רבים וזו יכולה להיות דרך מצוינת להיות יצירתי עם אוכל.

אפייה היא תהליך שנעשה כדי להכין אוכל. זה כרוך בסדרה של שלבים שבוצעו על מנת ליצור את המוצר המוגמר. המרכיבים מעורבבים יחד בדרכים שונות בהתאם לסוג המאפים המיוצרים.

אפייה היא תהליך בישול מזון באמצעות תנור. אפשר לעשות עם או בלי מרכיבים ויכול להיות מתוק או מלוח. לעתים קרובות אופים משתמשים במרכיבים אלה להכנת עוגות, עוגיות ולחם.

לאפייה יש צורך בתנור עם מד טמפרטורה המציין את הטמפרטורה בתוך התנור. אופים צריכים גם מבחר של תבניות כמו תבניות לעוגות, צלחות פאי ותבניות מאפינס לסוגים שונים של מאפים שאולי ירצו לאפות.

הנה כמה מהמרכיבים שאתה צריך:

קמח.

מעבד מים.

שמרים.

סוכר מגורען, מזוקק.

ממתיקים נוזליים.

ביצים.

חומרי גלם לקאפקייקס

קשה לעמוד בפני הצורה המושלמת והעגולה של קאפקייק. המרקם הרך והספוג והציפוי המתוק שמעל אותו הופכים אותו לפינוק אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד.

קאפקייקס הם בין כמה מהקינוחים הפופולריים ביותר באמריקה. ניתן למצוא אותם במאפיות, בחנויות מכולת, בבתי קפה ואפילו בתחנות דלק. קאפקייקס נאכלים בדרך כלל כחטיפים אבל הם יכולים לשמש גם כקינוחים לאחר ארוחת ערב או ארוחת צהריים.

קאפקייקס מיוצרים עם תערובת עוגה או מאפס עם קמח עוגה, ביצים, חמאה או שמן וחומרי טעם וריח כמו תמצית וניל או שוקולד צ’יפס. לאחר מכן הם נאפים בתבניות מאפינס שרופדו בציפוי נייר לפני קירורם על רשתות

קאפקייקס הם עוגות קטנות שבדרך כלל מוקפאות וקפואות. ניתן למצוא אותם בטעמים רבים ושונים, אבל הפופולרי ביותר הוא וניל עם ציפוי שוקולד. הקאפקייקס הפכו פופולריים בשנים האחרונות, מכיוון שהם קלים להכנה ולוקחים פחות זמן מעוגה בגודל מלא.

הקאפקייקס הומצאו על ידי הטבחית האמריקאית, אמילי פוסט, בשנת 1930. היא חיפשה דרך לנצל את שאריות בלילת העוגה לאחר שהכינה מנה של קאפקייקס למסיבת יום ההולדת של בתה.

החומרים לקאפקייק:

חמאה, סוכר, ביצים וקמח

חומרי גלם מאפה

המאפה הוא אחד הקינוחים הפופולריים ביותר. הוא עשוי ממגוון חומרי גלם כולל קמח, סוכר, חמאה, ביצים ומרכיבים אחרים.

מאפים נאפים לרוב. הם יכולים להיות מתוקים או מלוחים בטעמם. חלק מהמאפים עשויים מבצק בודד שנמתח ליצירת עלה ואז חותכים לצורות לאפייה בתנור. מאפים אחרים עשויים ממספר בצקים שונים המונחים שכבות אחד על השני ונאפים יחד.

ניתן להמתיק בצקי מאפה על ידי הוספת סוכר או דבש לפני שהם מערבבים עם מרכיבים אחרים כגון חמאה, ביצים, חלב או מים. הבצק יכול לכלול גם טעמים אחרים כמו תמצית וניל, קינמון, ואגוז מוסקט למשל.

בצק הבצק הנפוץ ביותר עשוי מקמח חיטה אך ניתן להכין בצק מאפה גם מקמח שיפון, קמח כוסמין, קמח תירס או אורז. מאפה בדרך כלל מכיל חמאה וסוכר לטעם אבל הוא יכול להכיל גם מרכיבים אחרים כמו ביצים ותמצית וניל.

 

דילוג לתוכן