דף הבית » מדריך חומרי גלם כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חומרי גלם להכנת נרות

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חומרי גלם להכנת נרות

חומרי גלם להכנת נרות

נר הוא מקל שעווה קטן עם פתיל בחלק העליון. הפתיל מואר והחום ממיס את השעווה שלאחר מכן מטפטפת לאט ומספקת אור. אור הנר יכול לשמש להארה ולקישוט, או כדי לספק חום במזג אוויר קר.

ניתן ליצור נר בצורות, גדלים וצבעים שונים. הם משמשים לעתים קרובות למטרות דקורטיביות וכדי לקבוע מצב רוח. נר הוא גם חלק חשוב בטקסים דתיים רבים כמו חתונות והלוויות. הסיבה לכך היא שהוא מסמל את אור החיים, התקווה והאהבה.

ניתן לסווג את חומרי הגלם להכנת נרות כדלקמן:

– שעווה: זהו חומר הבסיס להכנת נרות. השעווה היא נוזל ויש לחמם אותה לפני שהיא הופכת למוצקה. סוגי השעווה הנפוצים ביותר עשויים מפולי סויה, שעוות דבורים ופרפין.

– פתילות: הפתיל נדרש לתת צורה ללהבה כדי שתוכל להישרף כמו שצריך. ישנם שני סוגים של פתיליות – כותנה ונייר. פתיליות כותנה מועדפות בדרך כלל מכיוון שהן נותנות להבה בהירה יותר והן מחזיקות מעמד זמן רב יותר מאלה מנייר.

– מחזיקי נרות: נרות צריכים משהו לעמוד עליו בזמן שהם דולקים אחרת הם יימסו עם הזמן ויצרו בלגן שלא רק שיהיה קשה לנקות אלא גם עלול לגרום לתאונה אם מישהו ידרוך עליו בטעות. פמוטים מגיעים בצורות, גדלים, צבעים וחומרים שונים כמו מתכת, עץ או זכוכית.

– סטארין הוא חומר המשמש כחומר גלם לייצור נרות. הוא מופק משומן מן החי, וניתן למצוא אותו גם בשמנים צמחיים.

איך להכין נר

נרות שימשו במשך מאות שנים כדי לספק אור וליצור אווירה. הם משמשים גם בדתות רבות כצורה של תפילה או מדיטציה.

השימוש הנפוץ ביותר בנרות הוא לקישוט וליצירת אווירה. ישנם סוגים רבים ושונים של נרות שניתן להשתמש בהם למטרה זו. יש אנשים שאוהבים נרות ריחניים, שיכולים להיות עשויים משעווה, שעוות סויה או שעוות דבורים. אנשים אחרים מעדיפים נרות ללא ריח משום שהם רוצים שהריח בביתם יבוא ממקורות אחרים כמו פרחים או קטורת. מחזיקי נרות מקלים על הצגת הנר ומגנים על המשטח שבו הוא ממוקם; הם יכולים להיות גם דקורטיביים בהתאם לסוג שאתה בוחר.

זהו מדריך שלב אחר שלב להכנת נר משלך.

1. אסוף את החומרים הבאים:

2. ממלאים את הסיר במים ומניחים אותו על הכיריים.

3. מניחים מיכל שעווה בסיר המים הרותחים ומערבבים מדי פעם, עד שכל השעווה נמסה לנוזל.

4. הוסף צבע לשעווה המומסת שלך וערבב שוב, ואז שפך אותו לתבניות או לכלים לשימוש מאוחר יותר בעת הגדרת הפתיל שלך או הוספת שמני ריח להכנת נרות ריחניים.

5. לאחר ששפכתם את כל השעווה המומסת שלכם לתוך מיכלים, הניחו להם להתקרר כ-10 דקות לפני שמוציאים אותם מהתבניות או המיכלים שלהם לשימוש עתידי!

להלן סרטון לדוגמה כיצד לעשות זאת:

 

דילוג לתוכן