דף הבית » מדריך חומרי גלם כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חומרי גלם למנורות

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: חומרי גלם למנורות

חומרי גלם לאהילים

מנורות משמשות בדרך כלל למטרת מתן אור. הם נועדו בדרך כלל להיות ניידים ומגיעים במגוון של צורות, גדלים וצבעים שונים.

מנורה היא חפץ הפולט אור. הוא משמש לעתים קרובות כמקור תאורה לפעילויות כגון קריאה או תחביבים, או לקישוט. מנורות יכולות לשמש גם לתאורת משימות כדי לספק תאורה ממוקדת באזור מסוים, כמו מנורות שולחן או מנורות רצפה, והן משמשות בדרך כלל בחדרי שינה. זה יכול להיות מנורה עומדת או תלויה. האור עשוי להגיע מנורת חשמל או פריקת גז, או מנר או סוג אחר של להבה.

מנורות זמינות בגדלים וצורות שונות. הצורה הנפוצה ביותר היא מנורת השולחן ה’סטנדרטית’, בעלת בסיס עמודי ותומכת אנכית ישרה אחת או יותר (המכונה גזע התקן) המחזיקים את הנורה ואת הצלון. חלק מהמנורות נועדו להיות ניידות כך שניתן להזיז אותן בקלות.

ממה עשויות רוב המנורות?

מנורות הן חלק בלתי נפרד מכל בית. הם מספקים אור, וזה חשוב לחיי היום-יום שלנו. מנורות הן גם פריטים דקורטיביים שיכולים להוסיף נופך של אלגנטיות לחדר בו הם נמצאים.

הם מגיעים בצורות וגדלים שונים וניתן ליצור אותם ממגוון חומרים. סוגי המנורות הנפוצים ביותר בשימוש כיום הם מנורות שולחן, מנורות רצפה, ומנורות תקרה.

מנורות עשויות מחומרים שונים. הם יכולים להיות עשויים ממתכת, זכוכית, פלסטיק, בד או עץ.

מתכות הן החומר הנפוץ ביותר בשימוש במנורות מכיוון שניתן ליצוק אותן בכל צורה וגודל. גמישות זו חשובה על מנת ליצור מנורות שיכולות להתאים לכל סגנון או עיצוב חדר.

זכוכית היא גם חומר נפוץ למנורות מכיוון שיש לה יכולת ייחודית לפזר אור באופן שווה ברחבי החדר, מה שהופך אותה למקור אור מצוין לקריאה או לימוד.

מנורות פלסטיק מורכבות מחומר עמיד שקל לניקוי. הם גם לא יקרים, עם מגוון צבעים וצורות זמינים.

בד – הם עשויים בדרך כלל מחומר פוליאסטר או כותנה שנחתכים לצורות מלבניות ואז נתפרים יחד ליצירת שקית. לאחר מכן ממלאים את התיק בחבטות, מה שנותן למנורה את צורתה. מנורות בד מספקות חלופה משתלמת למנורות יקרות

מנורות עץ יכולות להגיע בצורות, גדלים ועיצובים רבים. ניתן ליצור אותם מחתיכת עץ בודדת או שהם יכולים להיווצר עם מספר חלקים המודבקים יחד. הגודל, הצורה והעיצוב יכולים להשתנות גם בהתאם למה שמשמש לייצור המנורה.

איך מכינים מנורה?

מנורה היא גוף תאורה המשמש לעתים קרובות בבתים ובבניינים אחרים.

מנורה עשויה משלושה מרכיבים בסיסיים: הצלון, הבסיס והנורה. הגוון מספק מפזר לנורה היוצר אור רך ואחיד יותר. הבסיס תומך בגוון ומחזיק אותו במקומו.

ההוראות להכנת מנורה פשוטות. אתה צריך שקע אור, כבל, אהיל. השלב הראשון הוא להרכיב את שקע האור והכבל ביחד. לאחר מכן, עליך לחבר את צל המנורה לחלק העליון של הכבל. לבסוף, חברו את הכבל לשקע חשמל והדליקו את האור!

להלן סרטון כיצד לעשות זאת:

 

דילוג לתוכן