דף הבית » מדריך חומרי גלם כללי » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איפה אפשר לקנות חומרי גלם לייצור סבון?

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: איפה אפשר לקנות חומרי גלם לייצור סבון?

איפה ניתן לקנות חומרי גלם לייצור סבונים

חומרי הגלם לייצור סבון נרכשים בדרך כלל בכמויות גדולות. המרכיב החשוב ביותר הוא שמן, שיכול להיות שומן מן החי ושמנים צמחיים. מרכיבים אחרים כוללים לורית, מים וניחוח.

ישנם מקומות רבים מהם ניתן לרכוש חומרי גלם לייצור סבון. אתה יכול לקנות אותם במכולת המקומית שלך, בחנות מתמחה או באינטרנט.

אתה יכול להפנות אותו גם לספק. ספקים עשויים להיות בצורת אדם או חברה. הם מוכרים את המוצרים שלהם לחברות אחרות שמייצרות ומוכרות מוצרי סבון, כמו יצרנים ומפיצים.

איזה סבון הכנת?

ייצור סבון הוא תהליך של ערבוב שמנים ותמיסת שורית ליצירת סבון. לאחר מכן מחממים את התערובת כדי לאפשר ללוב להגיב עם השמנים.

תהליך ייצור הסבון יכול להיעשות ביד או באמצעות מכונת סבון אוטומטית. בשני המקרים מחממים את התערובת על מנת לאחד את המרכיבים וליצור חפיסת סבון. התגובה בין שמן ללוב יוצרת את מה שאנו מכנים כינון אשר מייצר גליצרין וסבון. התהליך מתחיל בשילוב של לית ומים בסיר וחימום עד שהוא הופך שקוף. לאחר מכן מוסיפים את השמנים לתערובת, אך יש להמיס אותם תחילה. לאחר מכן מערבבים את התערובת עד שהיא נעשית סמיכה. לבסוף, מוסיפים את הניחוח או השמנים האתריים לפני שיוצקים לתבניות לקירור והתקשות. התוצאה הסופית של תהליך זה היא סבון שניתן להשתמש בו למטרות רבות כולל ניקוי, רחצה, או כמרכיב למוצרים אחרים כגון קרמים או שמפו.

העדות המוקדמת ביותר לייצור חומרים דמויי סבון מתוארכת לסביבות 2800 לפני הספירה בבבל העתיקה. האזכור הכתוב המוקדם ביותר של ייצור סבון הוא ממצרים העתיקה בסביבות 1500 לפני הספירה.

אילו חומרי גלם דרושים לייצור סבון?

חלק זה ידון במרכיבים הדרושים להכנת סבון. איכות הסבון תלויה בסוג ובפרופורציה של שלושת המרכיבים הללו.

המרכיב העיקרי בסבון הוא מים, הנחוצים כדי להמיס את הרוטב והשמנים המרכיבים את המרכיבים העיקריים האחרים. השמנים הם בדרך כלל שומנים מן החי או שמנים צמחיים, אך יכולים להיות גם שמן קוקוס או שמן זית. השובן הוא אלקלי חזק המגיב עם השומן ליצירת סבון.

מוסיפים כמה תוספים כדי לשנות את המרקם של המוצר המוגמר, כמו מלח או סוכר, הפועלים כחומרי פילינג ומקשיחים בהתאמה. תוספים אחרים כוללים ניחוחות העשויים משמנים אתריים, עשבי תיבול ותבלינים

כמה עולה לייצר סבון?

ייצור סבון יכול להיות תהליך מסובך. זה מתחיל בייצור חומרי גלם, שלאחר מכן מערבבים יחד ומחממים לטמפרטורה גבוהה. לאחר מכן יוצקים את התערובת לתבניות, שם היא מתקררת ומתקשה. את חטיפי הסבון חותכים מהתבניות ונארזים.

עלות ייצור הסבון תלויה באיזה סוג אתה קונה. ישנם סוגים שונים של סבונים המשתנים באיכות, במרכיבים ובמחיר. לדוגמה, חפיסת סבון של Dove יכולה לעלות רק $0.50 או עד $6.00 תלוי בגודל וברמת האיכות שתבחר (Dove).

 

 

דילוג לתוכן