דף הבית » חומרי גלם לעסקים » כל מה שצריך לדעת על: חומרי גלם לתכשיטי גולדפילד

כל מה שצריך לדעת על: חומרי גלם לתכשיטי גולדפילד

חומרי גלם לתכשיטי גולדפילד

תכשיטי גולדפילד הם סוג של תכשיטים העשויים מסגסוגת בעלת שכבת זהב, אשר לאחר מכן נדחסת מכנית ומתמזגת אל פני השטח ליצירת שכבה עמידה ועמידה יותר לשריטות. גולדפילד ידוע גם בשם “זהב מגולגל” או “שכבת זהב”.

תכשיטי גולדפילד הם אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור אנשים שרוצים לקנות תכשיטי זהב אך אינם יכולים להרשות זאת לעצמם. לתכשיטי גולדפילד יש את כל היתרונות של זהב מלא ללא תג המחיר הגבוה.

גולדפילד היא סגסוגת המורכבת מזהב ונחושת. זהו סוג של תכשיט שיש לו שכבה עבה ומוצקה של זהב על פני השטח. תכולת הזהב בתכשיטים מסוג זה היא לפחות 1/20 במשקל, מה שאומר שהוא מכיל 20% בנפח במתכת.

חומרי הגלם לתכשיטי גולדפילד הם:

חוט זהב: חוט זהב משמש ליצירת הצורה והגודל הרצויים של היצירה.

Au No. 3 Au, Au No. 5 Au, או Au No. 8 Au: אלו כל סוגי הזהב שניתן להשתמש בהם לייצור תכשיטי גולדפילד. מתכת מילוי: מתכת זו משמשת למילוי הרווחים בין שכבת הזהב למתכת הבסיס, כך שניתן להלחים אותה ללא רווחים נראים לעין.

הלחמה: מתכת זו משמשת לחיבור שכבות התכשיטים.

סוגר: חתיכת מתכת או פלסטיק זה מה שמחבר את השרשרת או הצמיד יחד.

מה ההבדל בין גולדפילד לציפוי זהב?

גולדפילד הוא פריט תכשיט עם שכבת זהב שהיא לפחות 10% מהמשקל, בעוד שציפוי זהב הוא רק שכבה דקה של זהב.

תכשיטי גולדפילד נמצאים בשימוש מאז שנות ה-30 והפכו בשנים האחרונות לפופולריים מאי פעם. זוהי חלופה חסכונית לזהב מוצק מכיוון שהוא מכיל לפחות 10% זהב טהור במשקל. תכשיטים מצופים זהב, לעומת זאת, עשויים משכבה דקה מאוד של זהב שיכולה להתבלות בקלות.

תכשיטי גולדפילד הם הרבה פחות יקרים מציפוי זהב, אבל הם יתבלו עם הזמן. תכשיטים מצופים זהב מכילים שכבה דקה של זהב על פני השטח.

תכשיטי גולדפילד מכילים שכבת זהב הנקשרת למתכת הבסיס בחום ולחץ, מה שהופך אותם לעמידים יותר מתכשיטים מצופים זהב.

איך מייצרים תכשיטי גולדפילד?

תכשיטי גולדפילד הם סוג של תכשיט המורכב משכבת ​​זהב, המחוברת לשכבת פליז. תהליך הגולדפילד כולל הזרקת זהב מותך לתוך הפליז, שלאחר מכן מתקרר והופך לחלק מהמשטח. תכשיטי גולדפילד אינם עמידים כמו זהב מלא מכיוון שהם יכולים להישחק עם הזמן.

תכשיטי גולדפילד מיוצרים על ידי החדרת זהב מותך לסגסוגת המתכת. תהליך זה יוצר שכבת זהב הנקשרת לסגסוגת המתכת הבסיסית. תהליך ההדבקה יוצר שכבת זהב מלמעלה וסגסוגת מתכת תחתית עם מספר קראט נמוך יותר. משמעות הדבר היא שאם תחזיקו שני חלקים בגודל, משקל וצורה זהים, תשימו לב שאחד יהיה מבריק יותר מהשני כי יש לו יותר שטח פנים עם זהב למעלה, בעוד שלחלק השני יש יותר שטח פנים עם סגסוגת מתכת. לְמַעלָה.

 

 

 

דילוג לתוכן